Masz pytania, chcesz zamówić projekt. Zadzwoń do nas!
PN - PT od 8 do 16: 12 414 35 06, 12 414 35 34, 12 410 49 71 / PN - PT od 16 do 18: 790 625 570 |
Bryła obiektu jest zwarta i niezwykle prosta w budowie, całość pokryta jest dachem pulpitowym. Tradycyjna forma garażu z pewnością pozwoli na dopasowanie do innych budynków. Rezygnacja z przeszkleń na elewacji ogrodowej i jednej z bocznych ułatwia korzystne ulokowanie projektu. |
1. POMIESZCZENIE GOSPODARCZE 20,2 m2 Przestrzenne wnętrze zapewnia wygodne warunki do garażowania średniej wielkości samochodu osobowego. Budynek zapewnia ochronę przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, takimi jak deszcz, niska temperatura czy duże nasłonecznienie. |
Prosta konstrukcja budynku garażowego gwarantuje szybką i bezproblemowa budowę, która nie pochłonie nadmiernych kosztów. Obecność przeszkleń na jednej z bocznych elewacji umożliwia dostęp naturalnego światła, zmniejszając tym samym koszty użytkowania obiektu.
Budynek garażowy LZG-49 |
Powierzchnia zabudowy: 26.20 m²
Powierzchnia użytkowa: 20.20 m² Kubatura: 90.40 m³ Szerokość działki: 10.80 m Ilość kondygnacji: 1 Liczba pomieszczeń: 1 Kąt nachylenia dachu: 24° Pokój na parterze: Nie Wysokość budynku: 4.28 m |
Możemy dostosować ten projekt do
Twoich potrzeb, napisz
co chciałbyś w nim zmienić, przeprojektujemy go tak, aby w pełni odpowiadał Twoim oczekiwaniom
Garaż: z garażem Piwnica: bez podpiwniczenia Poddasze: brak poddasza Typ: garaże, gospodarczo-garażowe, gospodarcze, projekt garażu Technologia: tradycyjna Autorzy projektu: Anna Barcentewicz
|
Uzyskujemy pozwolenia na budowę i wykonujemy adaptacje do konkretnej działki sprawdź szczegóły >> Projekt został opracowany zgodnie z normami budowlanymi, w pełnym zakresie wymaganym dla projektów gotowych. Szanowni Państwo, podzielcie się swoją opinią o naszej firmie w googlach lub na facebooku i przyślijcie nam informację o jej umieszczeniu a otrzymacie całkowicie za darmo pakiet bezpłatnych dodatków. Informacje o umieszczeniu prosimy przesyłać na adres gratisy@kbprojekt.pl
|